tel. 501 133 709 / kontakt@ewawilczewska.pl
Hejt w Internecie i 9 tipów – jak wyrażać swoje opinie bez atakowania innych?

Jak świat światem ludzie poszukują sposobów na skuteczne porozumowanie się. Wymowny w tym aspekcie jest tytuł książki Johna C. Maxwella „Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć”. A jako, że podobno Internet nie zapomina, warto zadbać o kilka niuansów, które pomagają budować kulturę dialogu w social mediach.

Czytaj dalej! >
Emocje w informacji zwrotnej

Mówi się, ze biznes to arena, na której nie ma miejsca na emocje. Dominuje przekonanie, że płaszczyzna zawodowa ogranicza znacznie przestrzeń dla emocji, ponieważ pierwsze skrzypce grają wyniki, zyski, rezultaty, a te dobrze jest oprzeć na chłodnych kalkulacjach. Tymczasem środowisko pracy to niemałe źródło emocji.

Czytaj dalej! >
Jak zarządzać informacją zwrotną w pracy z zespołem?

Zarządzanie informacją zwrotną w zespole wiąże się z odpowiedzialnością po obu stronach. Za słowa, które przekażemy naszemu odbiorcy ponosimy odpowiedzialność. Z chwilą ich wysłuchania, odbiorca naszego feedbacku analizuje treść, zabarwiając ją dodatkowo własnymi emocjami.

Czytaj dalej! >
Czy feedback to narzędzie wywierania wpływu?

Sprawując stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi warto pamiętać, że każde działanie, począwszy od budowania zespołów, poprzez delegowanie zadań, po podsumowanie wyników pracy zespołu, wiąże się z wywieraniem wpływu. Sprawdź co ma wspólnego wywieranie wpływu z komunikowaniem feedbackiem.

Czytaj dalej! >
Feedback as an educational tool to meet needs and an area of exchange of recognition signs

Wychowywanie przez komunikowanie to forma edukacji, w której rozwojowy feedback gra pierwsze skrzypce. Jak pracować informacją zwrotną z dziećmi? Zapraszam do lektury artykułu.

Czytaj dalej! >
tel. 501 133 709 / kontakt@ewawilczewska.pl