Bardzo często słyszymy "skargi" handlowców na trudnych klientów. A co na to sami zainteresowani - klienci? Czy im spotkania z handlowcami nie przysparzają trudności?
Wiele mówi się o tym, jak powinno wyglądać spotkanie handlowe. Handlowcy poznają techniki sprzedaży, dzięki którym mają być skuteczni. A jak to widzą klienci?
Koniec roku to doskonały moment na podsumowania. Zwykle robimy je samodzielnie, analizując nasze plany vs ich wykonanie. A może warto pokusić się o pozyskanie nowych informacji, z perspektywy współpracowników?
Czy feedbackiem można motywować? Co zrobić, aby feedback motywował, zachęcał do pracy nad sobą? Gdzie szukać źródeł motywacji w feedbacku. Tego właśnie dowiesz się z artykułu.
Feedback nie działa? Szukasz przyczyn i rozwiązań aby to zmienić? Chcesz, aby feedback był wartością a nie koniecznością? Ten artykuł pomoże ci zlokalizować pułapki i znaleźć rozwiązania błędów.
Trwa badanie, które dostarczy nam cennej wiedzy na temat funkcjonalności informacji zwrotnej w miejscu pracy. Aktualnie, szczególnie zależy nam na informacjach od osób, które były lub są pracownikami i mają nad sobą przełożonego (menadżera, kierownika, prezesa). Zapraszamy do podzielenia się swoim doświadczeniem.
Jak świat światem ludzie poszukują sposobów na skuteczne porozumowanie się. Wymowny w tym aspekcie jest tytuł książki Johna C. Maxwella „Wszyscy się komunikują, niewielu potrafi się porozumieć”. A jako, że podobno Internet nie zapomina, warto zadbać o kilka niuansów, które pomagają budować kulturę dialogu w social mediach.
Mówi się, ze biznes to arena, na której nie ma miejsca na emocje. Dominuje przekonanie, że płaszczyzna zawodowa ogranicza znacznie przestrzeń dla emocji, ponieważ pierwsze skrzypce grają wyniki, zyski, rezultaty, a te dobrze jest oprzeć na chłodnych kalkulacjach. Tymczasem środowisko pracy to niemałe źródło emocji.
Zarządzanie informacją zwrotną w zespole wiąże się z odpowiedzialnością po obu stronach. Za słowa, które przekażemy naszemu odbiorcy ponosimy odpowiedzialność. Z chwilą ich wysłuchania, odbiorca naszego feedbacku analizuje treść, zabarwiając ją dodatkowo własnymi emocjami.
Sprawując stanowiska związane z zarządzaniem ludźmi warto pamiętać, że każde działanie, począwszy od budowania zespołów, poprzez delegowanie zadań, po podsumowanie wyników pracy zespołu, wiąże się z wywieraniem wpływu. Sprawdź co ma wspólnego wywieranie wpływu z komunikowaniem feedbackiem.