Wachlarz modeli feedbacku jest wystarczająco jakościowy, aby swobodnie posługiwać się nimi w dowolnym zespole. Powstaje zatem pytanie, które konkretnie modele wybrać i w jaki sposób zastosować, aby mieć pewność, że udzie...
Psychologia i dyplomacja w dialogu
Początki w nowej pracy, nowej branży, nowym miejscu zawsze bywają trudne. W pracy agenta nieruchomości, oprócz obowiązkowej branżowej wiedzy, kluczowa jest umiejętność budowania skutecznych relacji z branżowym klientem.
Zarządzanie informacją zwrotną w zespole wiąże się z odpowiedzialnością po obu stronach. Za słowa, które przekażemy naszemu odbiorcy ponosimy odpowiedzialność. Z chwilą ich wysłuchania, odbiorca naszego feedbacku analizu...
Psychologia i dyplomacja w dialogu
Bardzo często słyszymy "skargi" handlowców na trudnych klientów. A co na to sami zainteresowani - klienci? Czy im spotkania z handlowcami nie przysparzają trudności?
Czytaj dalej!